Sjukdomar och Kattungar



Tänk att man alltid kan lita på dig iaf min älskade Lena!! ♥



Fy faaan för att vara sjuk..
Jag hatar det.. kan knappt prata, det siver som rivjärn i halsen var gång jag andas, dricker, äter eller försöker tala..
För jag måste ju tala.. Hur annars ska jag kunna få barnen att förstå vad jag vill? Gaahh..


Igår kom min bok. The Host!! :D
Så när jag läst klart mina Sookie böcker ska jag ta och börja läsa den.
Eftersom att det är samma författare som skrev mina Heliga Twilight böcker, så har jag höga förväntningar.


Pratade igår med uppfödaren också.
Så vi ska  se om vi kan åka dit i helgen.
Fan va kul.
Jag blir halvfodervärd då faktiskt. :)
Så det blir bebisar med om hon bestämmer sig för att det känns bra med oss,
och om vi samtidigt känner att vi nog klarar det här.
Ska bli väldigt intressant att åka dit, och en upplevelse.
Jag håller ju såklart tummarna hårdare än... jag vet inte vad.

Jag längtar verkligen.. Så, på söndag får vi se om jag blir kattägare eller inte.. :)
Men det tror jag.. Älskade C älskar mig så mycket så han vill nog ge mig min katt.. hahaha

Så, när/om vi väl får hem henne sen när hon är lev. klar så ska ni få se världens sötaste katt!
Såå fantastiskt fin är hon så det finns fan inte!

Nä.. nu är det dags att göra klart barnen ordentligt.

Må Väl o hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0