Fredagsmys!



Ja, ikväll blir det fredagsmys här.
Fam D kommer och skåningen, så kommer kanske min kära Mamma också.
Idol och gott gott står på schemat.

Så får vi väl se om min middag duger till för min kära mor också, haha.. det brukar den iofs göra. :)
Så slipper jag äta helt själv när Älskade C jobbar över idag igen.
Sen är det heeeelg, och han får vara hemma med oss och bara ta det lugnt.
För det är precis vad vi ska göra i helgen..
Kanske städa lite men mest bara ta det lugnt.

Jag som blivit kameranörd kanske kommer med kort på kvällen senare eller imorn. :)

Nu blir det middag, kycklingsklubbor och mos med lite beasås till. Mmm..
Ha en riktigt bra helg alla ni som läser.. även om ni inte lämnar kommentarer.. Hahah


Puss o Kram






Life´s good!

Kommentarer
Postat av: malin

Nu ¨får du uppdatera dig =)!

2010-09-25 @ 12:15:29
URL: http://www.gusteby.cybersite.nu/blogg.html
Postat av: Malin

Du å din förbannade BEASÅS!

2010-10-04 @ 12:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0