hur svårt ska det vara?



Here we go again.
Why the hell not just dropp it!!

Get a fucking life and move on..

Jaja... det är väl bara att låta det vara så blir det som det blir.


Har andra saker som ockuperar mina tankar faktiskt.. :)
Trevliga tankar, trevliga minnen, underbara vänner och familj.

Så nu är engelskan gjord också. Ska bara vänta ills Christian kommer hem, så ska jag göra ljud uppdraget med hjälp av hans Iphone, så kan jag skicka iväg det.. Jobbat riktigt bra idag faktiskt.
Och itne var det jobbigt heller.. Det enda som var jobbigt var ju att jag itne har Words... så jag måste sitta och räkna orden själv hela tiden, men jaja.. Det gick ju bra det med..
Man skriver fler ord än man räknar med när man tappar bort sigsjälv i skrivandets magi.

Nu ska jag se till att bli människa igen och dusha innan det är dags att hämta barnen.

Ha en underbar dag mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0