It´s all coming back to you in the end!



Fick reda på vart ryktena kom ifrån.. det är ju inte första gången människan försöker..
Gör vår lycka så jävla ont i dina ögon att du måste fortsätta försöka förstöra trotts att du inte ens har med oss att göra längre..
Det är inte bara tragiskt.. det är PATETISKT!

Men allt kommer tillbaka..
Skillnaden är att jag inte hittar på saker för att göra folk illa..
Du som snackat skit, du kommer få ont du med.. Men jag använder fakta.
Lögner.. nä det är inte min melodi.. den kan du behålla själv.


Har nyss varit o hämtat mina troll..
Mina älskade barn! :)
Nu snart är det lite middag som ska fixas, sen blir det föräldramöte på dagis.

Men först.. tvätten som är enorm!

Ha en fortsatt trevlig dag gott folk!



Kommentarer
Postat av: malin

MYSPOJKAR...



Krama dom från oss!

2010-10-04 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0