Jag fick svar!! :D



Idag fick jag nog..
Jag har saknat min tvillingsjäl.. KäraM nått så otroligt mycket..
Ord kan inte beskriva hur tomt det känts utan henne att dela allt med.
Har varit på väg flera gånger att lyfta luren för att ringa henne och berätta något som bara hon skulle förstå.

Men idag fick jag som sagt nog..
Jag tog mig mod till att skriva ett mail och skickade till henne och berättade hur mycket jag saknat henne.

Mitt Mail:
Hej!
Vet inte alls om du har kvar denna mailen, eller om du ens vill läsa mitt mail. Men jag har några saker jag vill säga dig, och jag hoppas att du läser och "lyssnar".
 
Jag förstår att du tyckte det var fel av mig att ta bort dig från FB..  Men från min sida så försökte jag verkligen få tag på dig i 2 veckor.. utan svar..
Du säger att du skickat sms, och jag vet att din telefon ibland kunde vara knäpp.. Men jag fick verkligen inte ett enda sms någon gång under de här 2 veckorna från dig.. vilket gjorde mig fruktansvärt ledsen, och
då trodde jag att du av någon anledning valde att inte tala med mig alls..  Då tog jag bort dig.. Men jag blockerade dig aldrig som du trodde..
Och jag bad inte ***** skriva till dig..
 
Sen skrev jag saker till dig när jag väl fick tag på dig, som jag ångrar och ber om ursäkt för..  Den enda "ursäkt" jag har är att jag var/är väldigt ledsen för allt som hände..
 
Jag saknar dig och den vänskap vi hade.. Nått fruktansvärt mycket!
 
Hörde att du flyttat och numera hyr hus nere i varberg.. Grattis! Hoppas du trivs. Jag är glad för din skull, vet ju hur mycket du velat bo på landet i alla år.
 
Hur går det för barnen? De måste njuta nu när de får springa som de vill?
 
Jag saknar dig verkligen oerhört mycket.. Jag har aldrig haft en människa som stått mig så nära som du gjorde..
En människa jag kände mig så trygg med att jag verkligen kunde berätta allt..
Jag kan inte sätta ord på allt jag vill säga dig.. Men vill iaf att du ska veta att du är och kommer alltid vara en speciell person i mitt liv... Den enda som någonsin förstått allt jag menar hur jag menar, utan att jag behövt förklara mig på något vis.
 
Du behöver inte svara på detta om du inte vill.. Men nu fick jag säga mitt ialla fall!!
Ta hand om dig och barnen!
 
MvH/Shhiva

-----------------------------------------------------------------------------------

Förstå min lycka när jag fick svar.. ett svar som jag inte hade väntat mig..
Men ett svar som jag hade önskat.
Sitter här i soffan och gråter som den känsliga tönten jag är, av lycka för att hon svarade.
Fick lov att ringa min mamma och berätta hur glad jag är..

Fan.. Kära M om du läser..
Älskar dig såå otroligt mycket min vän!
Om du bara visste hur saknad du har varit!!

Livet är bra igen!!


Så nu alla ni som läser..
Ta lärdom av mina dumheter!
Tala om för folk hur mycket de betyder för er.
Även om de redan vet!
Ta aldrig någon förgivet..
För när ni förlorat en nära vän, familjemedlem eller en annan viktig person i ert liv, är det inte alltid man får en andra chans att förklara hur viktiga de verkligen är!


Må Väl mina nära och kära!!

Nu blir det Idol och sen plugg med älsklingen!!
God Natt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0