Karma, isn´t that just the worst bitch ever? :)



Jaha..
Har haft fullt upp och inte haft tid att sitta här så mycket faktiskt.. :)
Hade matteprov i torsdags.. tror det gick åt helvete!!
Men jag har ju inte fått något mail, så kanske gick det bättre än jag trodde. Hoppet är ju det sista som dör!

Och nu på tisdag kommer nästa prov.. i samhällskunskap.. så imorn är det plugg som gäller heeeela dagen.
Känner inte samma stress som jag gjorde för en vecka sedan.. tänk så mycket gott en promenad kan göra.
Jag gick ju ut med min kära Lena på en promme på kvällen, efter att jag suttit hela dagen och försökt plugga, men inte kommit någonstans pga stressen som åt upp mig innifrån kändes det som. Hade faktiskt andnöd tom.
Men efter prmenaden blev allt såå mycket bättre.

Kanske tar en promme imorn igen efter att jag lämnat barnen så jag har rensat huvud när jag ger mig på pluggandet!

Igår var det möhippa för Z. Vi hade jätte kul, men när klockan slog 00:00 var vi helt slut.. hade hållt igång sen 9 på morgonen, och supit sen 15.. så jag var inte kaxig vill jag lova..
Tur man har snälla barn som låtit mamma slappa på soffan idag. :)


Fick höra roliga rykten också igår.. men de skriver jag inte här förän jag nått botten med vem som spridit dom från början..
Det är fan farligt det där som folk sysslar med..
Fattar dom inte det är dom riktigt dumma!

När man försöker skada min familj så blir jag vansinnigt förbannad.
Did I mention I´m a sucker for revenge?

Nä, nu ska jag sova..
Har jag lite tid över imorn får ni se bilder från möhippan och lite bilder från förra veckans fredagsmys. :)

God Natt älskade vänner och familj!

Kommentarer
Postat av: Hiromi

Jag håller på dig! <3 Å skulle ja flytta, så tar ja räserbilen stava till dig! Puss på dig

2010-09-27 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0