Lite svar!



Mamma:
Du ska inte bli ledsen.. Jag måste bara lära mig att acceptera.. även om det är jätte svårt.
Men jag vet att det inte är lätt att se hur någon är ledsen för något, och det enda mna kan göra är att hjälplöst kolla på.
Men en dag ska det väl gå över det här med..
även om det aldrig kommer bli bra, så kanske det blir lättare ialla fall.


Xstasia:
Japp Musen var död den stackarn, men söt ändå.
Jag har läst att du haft det jobbigt, emn jag kunde inte vara ett stöd till dig för jag har själv saker runt om kring som inte varit bra.. Så jag svarade itne i telen en dag när du ringde för att jag ville vara lite ensam.


Idag har varit en riktig slapp dag..
Båda barnen är hemma från skola och dagis.
Lilla S har hostat som attan inatt, och B fick vara hemma han med.
Så vi har legat på soffan verkligen hela dagen och bara myst framför tv:n,
har varit såå skönt vill jag lova.

Enda vettiga som ska göras idag är väl middag och besök hos grannen tillsammans med Aki och hennes barn så alla ungarna får leka av sig även denna dag. :)


Igår kollade jag på sista säsongsavsnittet av True Blood..
Fy fan för det där jävla stället Hollywood..
Jag komemr ju bli knäpp i väntat på nästa säsong.
Det slutade så jäkla spännande och hjärtkrossande.

Nä.. nu ska mina barn få något i magen!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0