No Pictures!!



Nä, jag hann inte med innan pojkarna rivit upp sina nya saker.. så det blev inga kort på inköpen.. haha
Men de var glada iaf och det är ju det viktigaste.

Förkyld är jag också.. så inåt h****
Går på nässpray o Bafucin nu.. haha.. hatar att vara förkyld.. ögonen är trrötta men inte resen av kroppen.. skumt skumt..

Ikväll är det killkväll en gård ner hos ett pargrannar/vänner. Så Älskade C är där o festar loss tillsammans med lite fler vänner. Hoppas de har kul.. Synd bara att jag inte kunde springa ut o knäppa lite kort på dom när de spelade fotboll.. fulla.. hahaha.. hade varit kul o lägga upp de bilderna på FB innan de ens hunnit reagera!! :)
Men nu blev det inte så.. hoppas A tog lite bilder när hon såg dom..


Nu sitter pojkarna här i soffan o myser med lite ostbågar och dricka framför Simpsons.. snart är det dags att lägga dom.
Sen blir det faktiskt Twilight för heeeela slanten! :)
Har itne sett filmerna på längenu, så det är dags känns det som.. :)

Nä, har inte tid att sitta här mer.. ska ta hand om mina troll!!
Ha en underbar kväll gott folk!!

Love to you all!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0