Ullared avklarat för denna gång!



Svar till mamma:
Japp, bilderna över sängen är inte tagna vid samma tillfälle, så det är lite skumt.. de båda bilderna tagna på skrivbordet är inte heller tagna vid samma tillfälle..
Och kollar du noga så är det order på exakt samma ställe fast från olika vinklar även där. Och på bilden tagen av Lilla S´s säng  finns också en orb brevidsängen..

Klart det är mormor, morfar och Perry som är där..
Det vet jag ju redan! :)
Är inte orolig, tyckte bara det var lite halvläskigt när man såg det så.



Nu är vi hemma från Ullared..
Fantastiskt!
Fick med nästan allt på listan, så det blev en hel del nytt till pojkarna.
Men inget onödigt faktiskt.
Allt som köptes var välbehövligt, och kommer vara bra att ha nu när det blir kallare.
Sen har jag ju blivit liiite mer medveten om priser nu, och fy faaan vilka skillnader det är på priserna.
Hade vi köpt allt i en affär här i stan så hade det gått på en halv förmögenhet.
Så jag är riktigt nöjd.
Speciellt med B´s nya leksaker.. det var mindre än halva priset om man jämnför med toys R´Us, och ännu billigare om man kollar på torgets leksaks affär.

Får väl lägga upp bilder på inköpen imorn när jag orkar.. innan barnen hinner riva runt allt..


B sover hos farmor inatt, mysigt!
Han var så glad att få lite kvalitétstid med henne, så han sket i att han itne fick följa med o handla.
Och hon var lika glad!

Nä, nu blir det lite tv och mys med Älskade C innan kudden ropar för högt!

God natt Älskade Familj O Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0