feber o hosta!



Då var det Fredag igen ja..
Sjukt va fort veckorna går..
De bara springer iväg och det känns som om man inte hinner med något alls under tiden..

Idag är Lilla S hemma med mig.. Han hade feber igårkväll och hela natten har han hostat.. riktig rethosta stackars liten.. :(
Så han får vara hemma.
Så ska vi gå och handla lie sen haar jag lovat honom, för han blev lite ledsen när storebror fick gå till skolan men inte han till dagis..
Inte lätt när man är liten.

Sen ska det pluggas i helgen.
Har 2 prov nästa vecka, så jävlar vad  jag ska plugga, och ett arbete som ska lämnas in.. eller ja, egentligen 2.
Så det måste jag verkligen fixa nu.. Sen är det ju det här med valet.
Iår ska jag verkligen sätta mig in i politiken tänkte jag.. för jag vill fan inte ha det såhär i samhället längre.. mer kriminallitet och fler "nyfattiga" männsiko som det ska sparkas på när de redan ligger med svårigheter.
Nä.. jag vill fan vara med och göra förändringar, ialla fall ta ställning och göra min egen röst hörd!
Får väl se vad det blir.. har ju ett håll det lutar åt, och det är ett  parti jag aldrig tidigare funderat på.

Så kommer ju min älskade kusin Mickis hit på lördag.. så kul att träffa henne igen..
Saknar henne väldigt mycket!

Nä, nu ska jag göra lite nytta.. :)

Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0