B har fått nytt rum!



Jag är sjuk...
Tyck synd om mig.. :(
Ont i halsen som satan, och huvudet är mer än dubbelt så tungt som det brukar..  Och det är inte av kunskap nu som ni alla tror, utan det är för att jag är sjuuk..


Idag ska vi dra till fantastiska Ullared!!
Äntligen!
Shoppa kläder till pojkarna, de behöver både höst och vinterkläder.
Och om vi hittar något bra så blir det lite julklappar också.
Vi ska bara ha med oss Lilla S, B ska vara med sin farmor medans vi åker, så de får lite kvalitétstid.


B´s rum har blivit omgjort här hemma.
Tänkte slänga upp lite bilder på hur det ser ut numera.. :)
Vi åkte ju till IKEA förra veckan och handlade allt nytt till honom, så han får ett kill-rum, itne ett barnrum..

Hans nya säng!


Under sängen:

Det ska även sättas in en liten lampa här, eftersom att det ska vara hans läs och mys hörna.. :)
Men nästan klart är det ialla fall!

Skrivbordet och tv-bänken.
taget från dörren. Och här ser man hans nya tapeter. De var orange-gula förut.


Skrivbordet och hans nya hylla m, lådor taget från fönstrets håll.

Önskar man kunde få bort den där dörren.. men men...  det får duga ändå.. :)

Byrån med hans nya stereo på.. så han kan spela smörlåtar när han har sin flickvän här..
Hahahaha


Och så har han fått hyllor ovanför sin säng med, som ska fyllas sen med något fräckt!



Tar en till här där man ser att han nu också fått upp gardiner igen! :)



Såg en sak nu..
Alla kort som är tagna över hans säng har orber, men inte något annat kort...
Hmmm.. tagna med samma camera, men vid 2 olika tillfällen, ändå är orberna på samma ställe, från samma vinkel..
Skyddsängel?

Jaja..
Idag ska jag komma ihåg att köpa en sladd till hans lampa också bara, så vi kan få upp den med.. så slipper han ha en sladd hängandes mitt i rummet...
Och dessutom få sin egna lampa med döskallar på.. :)
Jag är riktigt nöjd med hans rum även om det är litet så har han utrymme för allt han gör ialla fall..
Han leker ju inte så mycket längre med leksaker. Det är mest läsa, spel, tv-spel och byta pokémon ect som gäller nu när han blivit stor.. :)

Nä.. nu ska jag faktiskt ta och skriva en inköpslista för senare! :)

Ha det bra gott folk!
Tar mer kort när mer i lgh:n blivit klart..
Lilla S´s rum ska jag också knäppa lite kort på och visa, för där är jag också nöjd och nästan helt klar..

Ta hand om er!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart de har skyddsänglar! Det är ju Farfar och Morfar som är där och kollar till pojkarna!!!

2010-09-03 @ 20:47:30
Postat av: Mamma

Alla kort som är tagna över hans säng har orber, men inte något annat kort...

Hmmm.. tagna med samma camera, men vid 2 olika tillfällen, ändå är orberna på samma ställe, från samma vinkel..

Skyddsängel?

Johooo, finns även på bilden tagen på skrivbordet

2010-09-03 @ 21:08:14
Postat av: xstasia

Blev jätte fint. får komma upp och se det IRL med :)

2010-09-08 @ 20:57:23
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0