Eldhärjandet i V:F är igång igen... -idioter!



Ursäkta min frånvaro.
Har haft fullt upp. En dag när jag har lite mer tid att avvara ska jag skriva, visa bilder och förklara vad jag haft för mig. :)

Nu sitter jag här och är mest arg faktiskt..
Balkongen är öppen, och nu kom helikoptern upp igen för ett litet tag sedan.. så jag går in på gp.se
Jodå, de där jävla, förbannade snorungarna är igång igen..
fjuttar eld på allt de kommer över, skolor, bilar, förskolor osv osv..

Förbannade ungar..
Kan man inte bara ta hand om dom allesammans, låsa in dom i fängelse en vecka så de får se hur det är i det verkligea livet, få smaka på bitterheten lite, så kanske de skärper sig efter det??
Låta de få lära sig av vissa interner osv..

Nää..
Jisses va grinig jag blir..
Som tur är så är varken skolan eller förskolan som mina barn är knutna till drabbade.. (peppar peppar)
Men det vet jag ju inte om det är så fortfarande när vi vaknar imorn..

Vad fan har barnen gjort för fel för att förtjäna deras skola o dagis nedbränning?? Eller alla de föräldrar som behöver barnomsorg för att kunna jobba..

De brandmän som är ute o släcker eldarna, de har väl fan inte skadat något/någon?
Ambulans personalen, varför attackeras de?
- Nästa gång kanske det är din mormor som behöver hjälp när ambulkansen inte vågar åka förbi för att ungdomar kastat stenar på dom, SKITUNGE!!!! -

Ok, polisen förtjänar inte heller den skit de får i bemötandet..
Men med tanke på hur många idiotpoliser det finns, så kan jag förstå att vissa tröttnar.
Men absolut försvarar det inte hur dessa ungar beteer sig.. och tycker man polisen är skitstövlar.. Ja då kanske mna ska ändra sin livsstil så har de ingen anledning att betee sig illa mot en sen..


Nä.. nu ska jag inte sitta här o gnälla mer..
Nu är det natten för mig..
Stänga balkongdörren och försöka sova lite i bruset..


God Natt Gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0