jaja, jag vet... haha



Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här inne...
Men jag hinner verkligen inte med det jämt.

Nu har dessutom min praktik börjat, vilket gör att dagarna blir kortare när det gäller hemma sysslor.
Så då finns ännu mindre tid. :)


Var ute och gick på en powerwalk igår med min vackra fru.
Härligt.
Tog sen en sväng förbi min älskade mamma som varit hos morbror och hämtat kött till mig.. :)
Så nu är frysen fylld med älg.. mumma.
Och eftersom att jag tycker att promenader blir lite roligare med 4 benta varelser,
så tog jag ju med Tezz´s lilla gris... Buddah!

Annars händer inte så mycket spännande i mitt liv för tillfället..
skolan och barnen tar all tid, så det är som det ska vara. :)

Nu ska jag gå o lägga mig faktiskt.. för imorn är ännu en dag med hårt arbete i trädgården.
Så god Natt gott folk!!


Puss o Kram på er mina älskade nära o kära!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0