Motorsågar



Igår kom jag hem efter 4 dagars motorsågskurs.
Fan va kul jag har haft!
Vi åkte till herrljunga, till ett litet samhälle utanför där som heter Hudene.
Där bodde vi på en golfklubb, hahaha.. i 2 små stugor på 15 kvm vardera, med 4 bäddar i varje stuga.

Vi har inte haft tillgång till tv eller något annat fräckt.
Vilket har varit heeeelt underbart!
Det har varit så lugnt o skönt utan elektronik, så det går inte ens att förklara.

På måndags kväll drog jag och 2 av killarna ut o sprang lite.
2 kilometer på 11 minuter.. jag hade nog kunnat bli dödsförklarad efter det. Hahaha
Men jag sprang hela den biten iaf..
Men sen sprang jag inte mer..
Var ju heeelt färdig, de sprang vidare, men jag gick "hem". :)

På kvällarna satt vi i vår stuga (de enda med micro och bord)
och tjötade. Pratade om allt mellan himmel och jord.

Redan på måndagen fick vi börja med motorsågningen..
Jag var så rädd att jag skakade och ville gråta.. haha
Och när jag lämnade ifrån mig sågen igen, skakade jag som ett litet asplöv, men jag gjorde vad jag skulle iaf.

Det var 4 skivor vi skulle såga loss, 2 uppåt och 2 nedåt.
Sendan var det dags att såga ut en bit från mitten av stammen, vilket jag också lyckades med.
Blev helt överlycklig och riktigt stolt över migsjälv.. dessutom har jag tagit med mig biten hem.. :)
Här är bilden på den:




Som jag kan va! :)

På tisdagen skulle i vi såga av halvskivor från stammen, utan att påverka andra sidan, även den biten klarade jag av, och det var väl unefär då som det blev lättare.

Min blogg bråkar me mig, så jag skriver klart etta en annan ag..
som ni ser så tappas en bokstav bort.. 4:ee i alfabetet..
cp-tangentbor



Må Väl!

Lite fick ni se iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0