Det är varmt längst in, akta för hur lågt du sjunker.



Det är fan sjukt va lågt vissa människor sjunker..
De borde fan känna hettan från jordens mitt nu med tanke på hur lågt de är villiga att gå.
Blir så jävla förbannad bara jag tänker på det.

Det är tur jag kan trösta mig med Karma!
Var ond, och ondska ska falla över dig sen!

Finns inget som är så rättvist som Karma,
och det är inte ett mesigt lagsystem som straffar dina onda handlingar,
det är universum som återskapar balansen.
Vackert!


Idag ska grannarna flytta.
Älskade C och kanske N ska hjälpa dom, vi får väl se om det blir så eller inte.
Är det storm när de slutat jobba så är det väl inte såå jävla bra om de springer ute ochs ka bära tunga möbler.
SÅ vi får väl se vad som händer på den biten.

Funderar på att dra mig ner mot torget en sväng med Lilla S och käka lite.
Har jag tur sen så har inte Älskade C ätit lunch ännu, så då kanske han får möta oss, och luncha med oss en snabbis.
Vill ju inte ge Lilla S en chans att sova middag, så något måste jag ju hitta på.
Sover han nu på dagen så somnar han aldrig på kvällen, så det är slut på alla våra mysiga sovstunder i soffan.



Usch.. varför känner man sig så jävla sliten när man är sjuk??
Alltså inte bara färdig i kroppen, utan riktigt jävla sliten..
jobbigt och läbbigt faktiskt.

Nä, tro om man ska ringa vackra svägerskan o se om hon vill fika lite på torget en sväng med oss?


Alla ni som har en speciell plats hos mig,
ha en underbar dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0