En sen kväll på kvarterskrogen!



God Morgon gott folk!!

Jag, kära Xstasia och Mike gick bort till kvarterskrogen igår en sväng.
Frugan som så gärna ville komma utanför dörren, kunde inte följa med. :/ Jävligt tråkigt, men men,
det finns fler dagar på detta år, så hon får följa med en annan gång.

Vi hade en jäkla trevlig kväll faktiskt.
Farsan-D var där, och lillebrorsan J kom förbi han med, han var väl kanske i stans bästa tillstånd, haha, men han kom förbi iaf för att säga "Hej", och det var ju kul. Så länge sen jag såg honom sist.

Det var kväll med live musik.
Trodde jag skulle avlida när jag kom faktiskt,
för bandet som spelade hette 'Svenska Hjärtan'
låter ju som ett typiskt dansbands-band.
Jag hade seriösa funderingar på att skita i det och gå hem när jag såg det,
men med facit i hand kan jag säga att jag är glad att jag stannade.
De spelade mycket covers på National Teatern, så det var helt ok.

Fick en väldigt snäll komplimang igår också, och en som jag bara tyckte var... läskig..
Med tanke på vem som kom med den..
Jaja.. han blir väl nykter en dag han med och kommer underfund med vad han sa.. Haha.

Sen träffade jag någon jag abslout inte trodde jag skulle se där av alla ställen på jorden.
Hundöga kom dit med några vänner.
Hade aldrig gissat på att han skulle komma dit... Men det var kul att se honom.

Ja det var faktiskt helt fullt med folk där igår, Älskade C´s kompis kom dit också, med sin flickvän,
som jag för övrigt kände igen sjukt mycket, men jag vet inte varifrån, hon sa detsamma om mig, får väl se om vi någon gång kommer på varifrån det är..
Tror dock att hon brukar umgås med en annan tjej som Älskade C gick i skola med som ung,
och som var med när han fyllde år förr-förra året.

En av mina grannar kom förbi där också, jag blev så chockad när jag såg honom, så jag frågade vad sjutton han gjorde där.. haha..
Han är iaf väldigt trevlig, och vi stod o tjötade ett bra tag, det visade sig också att han känner både Farsan-D och Lillebrorsan J också, ja, världen är en liten plats.

Vid stägningsdags kom ännu mer folk jag känner.
Nä det var en riktigt lyckad kväll faktiskt.
Det enda som saknades var min Älskade Fru!


Idag ska vi åka till bauhaus eller Hornbach.
Vi kom ju aldrig för oss att göra det igår, eftersom vi hade en hel dag nästan bara för barnen.
Så idag blir det lite nytta av också.

Ska se om Tezz + Fam vill följa med oss på äventyret senare.. :)
Eller om de har viktigare saker för sig idag.

Nä, nu ska jag troligen gå och handla lite.

Ha en underbar och solig dag mina nära och kära,
för det ska jag ha.

Puss o Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0