Fortfarande sjuker!




Aaaaahhhhh
Min hals.. orkar inte med detta skiten längre.
Nu vill jag bli bra igen.

Idag får min Lilla S vara hemma med mig,
för jag har varken ork eller lust att gå utanför dörren.

Ska se om jag hittar filmen jag vill se någonstans..
Vet att vi ska ha den här hemma.. men vart??
Tror att vi kan ha lagt ner alla filmer i källaren.. men är inte säker, så jag får väl kolla.
Tänkte jag skulle sätta mig o kolla på "Green Street Holigans" nämligen.
Jäkla bra film faktiskt.

Sen, om jag hittar en hemlig gömma med energi någonstans, så ska jag även städa en del här hemma,
det behövs vill jag lova.
Hahaha!

Pratade med Amber igår, så i helgen ska Mamma scanna in lite bilder till datorn,
så ska jag posta dom på nätet.
Det är ju bilder på Amber och hennes familj.
De skickade dessa bilder när de hade åkt tillbaka till USA.
Ska bli lite kul att visa dom.


Fy faaan va jag tycker synd om migsjälv idag verkligen.
Orka må så här skit..
Fan, hade ju verkligen velat gå till skolan också..
har ju inte kunnat tala med min lärare om hjälp med praktikplats ännu för att jag blivit sjuker.
Ska sätta mig o läsa lite sen när jag vaknat till liv på riktigt,
så jag iaf har koll på vissa saker.
Så jagvet vad jag pratar om nästa vecka på den externa kursen.

Nää..
Nu ska jag lägga mig i soffan igen och bara glo på tv..
Därifrån ska jag endast flytta på mig, i extrema nödfall.


Ha en dunderdag gott folk!




Kommentarer
Postat av: Malin

din lilla stackare.. jag hoppas du blir frisk snart!

massa krya på dig kramar från oss

2011-02-10 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0