Händelserik vecka detta!



Detta blir en händelserik och rolig vecka det. :)

Ikväll är det som sagt All Ends som står på schemat,
på Fredag ska jag ut och äta med mina systrar,
på Lördag är det party med Älskade C och goa vänner!

Ja full rulle blir det..
Har faktiskt varit sen helgen som var faktiskt.
Då hade vi ju en dag helt tillägnad barnen,
lekstan och sen till MAX för att äta lite. :)
Sen på kvällen ut o ta en öl med kära Xstasia.
Söndagen blev det shopping och sen en massa mys.


Nä, tro om jag ska slå min Fru en signal och se vad hon ska hitta på idag då?
Hmm..
Hon kanske vill rasta barn lite, om hon inte har anat för sig, eller arbetsresor som brukar dyka upp lite emellanåt. Nä, får nog ringa henne och se.


Ha en underbar dag gott folk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0