Ikväll




Illa..
15 pers har läst idag, och inte en enda kommentar..
*skakar tröttsamt på huvudet*

Jaja..

Fan, sitter här och är snart helt klar.
Hatar sånt här.. haha
Jag vill ju åka NU!!!
Men det hela börjar inte förän 20:00 så jag får snällt vänta..
Ph och Tjockis ska väl komma upp hit o hämta mig innan vi åker.

Gaaaahhh!!
Vänta.. det är inte en av mina goda sidor... jag är pissdålig på det!!
Tålamod är något jag absolut inte besitter..


Fan.. kan inte klockan bara gå.

Fick träffa Stjärnan igår en snabbis när hon kom o lämnade biljetterna,
fan va snygg hon är. :)
6 veckor sen hon fick bebis, och hon är fräshare än någonsin!

Så jävla duktig också.
Hur många andra hade ställt sig upp efter 6 veckor för att stå på scen??
Många gör inget annat än att gnälla hela det första året på hur trötta de är,
hur slitna de känner sig osv osv..
Och där kommer hon, snygg som få och pigg, energisk och välmående och ställer sig för att göra ett framträdande liksom..
Nä, hon är grymt duktig faktiskt!


Vi får väl se hur lång kvällen blir, och hur rolig den blir.. :)
Tror det kommer va skitkul faktiskt.
Men ska inte förvänta mig så mycket, det kan lätt bli fel då.
Men att se Stjärnan sjunga är aldrig tråkigt.. Åhh så jag älskar hennes röst när han väl tar i.


Jaha.. kan klockan vandra vidare nu kanske??
Så de kommer någon gång..

Ha en underbar kväll gott folk!!

Nu ska jag fixa det sista innan Ph och Tjockis kommer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0