Inte frisk än, men på god väg!



Snart dags för att lägga mig i soffan och mysa med min kärlek lite.

Var i skolan idag för första gången på en vecka.. fy vad jag hatar att vara sjuk.
Är fortfarande inte helt frisk, men skiter i det..
Så ansträngande är det ju faktiskt inte att sitta vid en bänk och läsa eller svara på frågor. :)

Har fått min stackars fru att torska lika hårt som jagsjälv på SoA.. haha
Ähh.. hon får bara igen för Twiligt.
Jaja, du vet att jag älskar dig ändå Kära M.

Idag hittade jag min lilla apa på skolan också.
fan va kul, det är ju inte var dag man springer på honom.
Var nog ett par månader sen sist..
fan, en gång i tiden var han liten och söt, han har ju vuxit som attan nu.
blivit betydligt mycket längre än mig iaf.


Fiona och Granne M var här idag och hälsade på. :)
Så glad för hennes skull att allt gick bra och så.
Men stackarn har sjukt ont.. :/


Måste gå och fixa min tumnagel någon dag.
skiten gick sönder igår kväll..
Måste klippa ner dom lite också egentligen..
blir lite jobbigt med de externa kurserna om jag ska ha så här långa naglar.
Kan ju inte göra något, eller så kommer jag få djävilusiskt ont.
Jaja, det löser sig.

Älskade C kollade på lite grejjor till mig idag,
så efter jobbet åkte han och köpte nya arbetskläder + skor till mig,
som jag ska kunna ha till skolan.
My love, he makes everything happen!

Nä.. nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt.
Mer än God Natt o sov gott!




Mitt bristande intresse på att svara borde vara svar nog!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag väntade faktiskt på att få höra att det var en payback, men när du kastar massa heta karlar i min väg får du gärna fortsätta "payback:a" mig anytime pärla!..



Vilken gullig sambo du har, det tyckte jag var sött!



ha en fin dag i skolan hjärtat rings sedan.

puss

2011-02-08 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0