Jävla-skit-fan



Min jävla snorunge har låst min bankdosa, så jag kan inte betala räkningarna som jag skulle gjort..
Så nu får jag snällt gå ner till torget och fixa detta...
Gaahh..

Mamma är på väg upp hit, hon ska betala sina räkningar med en fungerande dosa, eftersom att deras dator gått sönder..
Sen får hon snällt följa med mig till torget.. :)
Måste ändå dit, ska ju köpa boken som inte finns någonstanns annars,
kan man ha tur o hitta den, så finns den på rean.. så jag måste ner nu eftersom att det är bokrea.


Älskade C har dragit med sig AM och stuckit till Skåne en sväng över dagen..
Får väl se om han hinner hem i tid för att gå ut o käka med N och Bullet, eller om han får hoppa över det.

Nä, nu ska jag ringa Mamma o se hur långt hon kommit...
Vill gå nu så jag kan få räkningarna gjorda...


Ha en bra dag gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0