Lillsonen sjuk, stackarn!


Lillkillen har varit hemma idag, stackarn har varit febrig inatt.
Så imorn ska Älskade C vara hemma med honom, så jag får gå till skolan och kan fixa min
externa kurs ordentligt.

Så hela dagen idag har gått åt till att slappa framför tv:n.
Rätt så mysigt egentligen. :)


Älskade C var iväg o kollade på bil förut med, han hittade inget..
Så han ska väl iväg i slutet av veckan igen för att se på nått annat ställe vad det kan kommas bli.

Usch, känner mig helt död..
Har suttit o spelat alfapet med Fiona och Älskade C i 3 timmar.. haha
Jag vann!
Yepp.. inte för att jag ska skryta så innerligt med det egentligen, för det var fan första gången.
Hahah..
Älskade C brukar vara den som vinner annars när vi spelar.


Lilla S ligger i våran säng och hostar stackarn, så jag ska snart gå o lägga mig hos honom.
Måste alltid ha barnen hos mig när de är sjuka.
Vill alltid kunna känna om de har feber, eller om de hostar sig till kräkning..
Då ska jag vara i närheten så inget händer mina prinsar.

Nä.. nu blir det till att sätta på en film o sova lite.

Ha en god Natt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0