Lögner förstör relationer..



Trodde högre om dig än såhär..
Att vi kanske inte delar åsikter om just detta, är en sak.
Men va faan!
Att ljuga om det är fan illa.
Det betyder att du är svag, feg och skamsen.

hade du kommit ut med sanningen själv hade det varit en sak.
Men det gjorde du inte.
Du inte ens försökte.
Alla andra visste sanningen om vilken hycklare du alltid varit,
men jag min dumme fan, gick på ditt skisnack.

Hur fan kan du ha mage att gnälla på en annan person,
när du sitter i samma båt som h*n?
Den andra personen har åtminstonde alltid varit älig mot mig i den frågan,
aldrig dolt den sidan av verkligheten.

Det är mer än vad man kan säga om dig.

Hur många gånger har jag inte försvarat dig när jag fått detta slängt i ansiktet?
Hur många gånger har jag itne blivit förbannad på folk som
spritt "sånna lögner" om dig?
Jag har tappat räkningen.

Hade du haft ryggrad nog att säga det till mig själv,
hade det varit en sak.
Men icke..
Du fortsätter ljuga om det hela.
Det är där det skär sig nu.
Dina lögner tog oss till slutet av vår "nära relation".

Du kan ju försöka bäst fan du vill att vända detta mot mig,
min åsikt är fast.
Skillnaden mellan dig och mig är att du ska få höra den, av MIG!

Jag behöver inte springa runt till alla andra och berätta sanningen,
för att samtidigt ljuga för dig.
Min ryggrad är intakt.

Nu ska jag skicka ut en del ursäkter till folk som förtjänar dom,
folk som jag skällt på när de sagt sanningen till mig,
en sanning jag vägrade tro på.
Ditt ord gick alltid först.

No more!

Never Again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0