Lyckad utekväll!



Ja jävlar ja..
Sikken natt/morgon.
Det var länge sedan vi var ute så länge faktiskt.

Min kära syster S och Mamma kom hit igår och passade våra barn medans vi gick och firade en kompis som blev 25, träffade en del folk hemma hos honom som jag inte sett på väldigt länge.
Johnny bland annat, jisses, tror det var 3 år sedan jag såg honom sist.
Så det var jävligt roligt att träffa honom igen.

Sen kom en hel drös med folk, så vi tog vårt picko pack och drog in till staden.
3 taxi bilar fulla med folk. Haha, tur man har Kishi.

Tog oss en riktig krogrunda faktiskt, och min Älskade Fru kom in och gjorde oss sällskap.
Nä, det var en riktigt lyckad kväll med mycket trevligt sällskap,
dans och roliga/intressanta samtalsämnen.

Rosan kom in också, som jag inte träffat på länge heller,
så vi tjötade som aldrig förr och tog igen all förlorad tid.

Tror vi var hemma halv 6 imorse.
Tur man har världens bästa syster och Mamma som tog barnen så man fick sova till 11 iaf.
TACK!! Ni är fantastiska.


Vi hade behövt åka o handla lite mat och annat smått idag, men det får nog vänta tills imorn faktiskt.
Älskade C ska inte köra någon bil idag.

För övrigt fick jag se vår bil igår också.
Jäkla snygg sak min man fått tag på.
Gillar både in- och ut sidan på den faktiskt.

Tyvärr togs inga bilder av oss igår, så jag kan inte visa er vår roliga kväll.
Ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att den var lyckad. :)

Jo, ett kort togs.. på Rosan i taxin.. haha..
Men det får komma upp en annan dag..
Stackarn fick sitta i bagaget.
Det enda som saknades var buren.. hahaha!


Nä.. nu ska vi tjöta lite, och se om någon lagt upp roliga bilder på fb.


Ha en bra dag gott folk!!




Kommentarer
Postat av: Malin

haha

" den enda som saknades var buren"... Mycket roligt skrivit =).. hihi.. Nu har jag 60 min kvar av min ledighet ;) vill ha hem mina skitungar nu!

Tavk för igår det var SKOJIGT!

puss



Ps: skall bli roligt att se gekås-åket ^^

2011-02-27 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0