Nya intressen



Jag min dumme fan trodde ju att jag var på bättringsväg..
ICKE!

Idag när jag vaknade kunde jag inte ens be barnen klä på sig kläder..
Först efter en kopp the var jag någorlunda i form att bilda en mening igen..

Det är ju det enda som gett mig en chans att yttra mig på hela dagen också för den delen.
Har tryckt i mig diverse olika halstabletter,
men de håller i sig i bara 15 minuter.. sen är jag hesare än en strypt katt igen,
det enda som fått mig talför är faktiskt the med honung.

Men men, jag klarade av skolan iaf. :)
Så såå illa är det ju inte.

Fick tider för praktik och en extermkurs idag med..
så nästa vecka ska jag inte vara i skolan, utan på externkurs på hisingen.
Sen har jag hittat mig ett nytt intresse inom det jag utbildar mig med..
Ska se om det finns praktikplatser inom det.
ska kolla med läraren imorn, som för övrigt kommer älska mig..
haha,.
det är hans egna favoritämne i det hela.
så jag kanske kan få lite extrahjälp att få praktik och ideer.

Nu har vi nyligen kommit hem fråpn grannarna som bjudit på god mat,
och lek för barnen.
Så nu ligger våra barn i sängen och är på väg att somna.

Snart ska jag dra mig ner till Ph och tjöta lite, ska lämna tillbaka nyckel o lite sånt.
sen är det hem o mysa som gäller.
Fy.. måste få lite tid till läxorna med.. :)
Men det klämmer vi in sen, eller imorn.
haha


Nä.. nu har ni fått lite att läsa iaf.

Ha en underbar kväll gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0