Skvaller med Frun!



Idag var jag tillbaka till skolan igen, efter 2 dagars sjukdom.
Skönt, att få något gjort igen.

På måndag ska jag ha extern kurs på hisingen, storaholm.
Får väl se hur det ska gå.. haha

Jag är ialla fall kapabel till att tala igen..
Så jävla skönt.
Kanske inte Älskade C tycker, men va fan.. haha. Han får helt enkelt gilla läget.

Orkade inte vara hemma mer..
Måste få göra något vettigt igen,
skulle aldrig klara av att gå hemma en längre tid utan jobb eller något ordentligt att göra.
Man blir ju knäpp ju.

Ikväll är Älskade C ute med jobbet och har killkväll.
De skulle käka på någon resturang som tydligen skulle ha skitgod mat, och sen en barrunda genom avenyn.. :)
Hoppas de har kul iaf.

Så jag bjöd hit Mamma och N på middag för att få lite sällskap..
Så Mamma gick nyss hem, och nu ska jag se om jag hittar någon rolig film jag kan kolla på.
Stör mig så enormt på att jag itne vet vart jag lagt Green Street Hooligans.
För den är apbra, och jag VILL verkligen se den.


Nu kom Älskade C hem..
Se så lång tid det tar att skriva härinne när man har världens bästa fru i luren,
som man skvallrar med samtidigt som man ska försöka skriva..
Haha..

Jadu Frun..
Vad ska vi göra åt alla underliga människor som avundas våra intressanta och fashinerande liv!  ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Nej det är oerhört märkligt att folk finner vår existens så intressant att våra nuffror sticker i höjden.. ;)



Vi hörs sen pärla

2011-02-12 @ 09:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0