Stjärnor och Bamboo



Hade en väldigt bra kväll igår.
Som sagt så ÄLSKAR jag ju att höra henne sjunga.
Fan va stolt jag är över henne.

Hon har verkligen följt sin dröm, och sett till att den gått i uppfyllelse,
och inte har hon stannat där.
Hon har blivit en så stark och bra människa på köpet.
Jag beundrar henne och hennes styrka.
Att vara rockstjärna, Mamma, Fru och samtidigt hinna med ett vanligt jobb, hushåll vänner och att faktiskt vara fru och mamma, inte bara hålla titlarna, ja det är jävligt bra kämpat.

Du är bäst Stjärnan, en sann överlevare.

Jag var så sjukt trött bara, så jag kunde inte riktigt ha så kul som jag ville igår,
men trevligt var det..
Var en hel drös med folk som kom dit som jag kände,
hade inte förväntat mig att se alla dom där.

Lenas kära bror tyckte det var roligt att bränna lite hår också.. Hahaha
Stackarn..
brände upp en decimeter om man ska tro honom..
Och jag lovar er, det luktade i heeeeeeela salen.

Och det är alltid lika trevligt att träffa Tessan, synd att hon bor så förbaskat långt borta bara.



Idag har jag varit hemma med pojkarna.
B har spytt inatt,
tror dock att han inte är magsjuk, utan har hostat upp så mycket slem
så det blev en kräkning av det till slut..
För ingen av dem har varit dåliga idag.

Men det kan väl vara skönt för dom att få vara hemma och vila upp sig ordentligt då.
Så hela dagen här har gått till att mysa i soffan framför diverse barnprograms-kanaler.

Väldigt gosigt. :)

Imorn ska Älskade C till stan och käka lite, samt shoppa med N och Bullet.
Lite nya kläder och sen skulle de väl käka på någon buffé resturang.
När de väl kommer hem, så är det min tur. :)

Jag och systrarna bestämmde ju innan jul att vi köper inget till varandra iår, utan vi gör så att vi tar en dag och går ut o käkar, bara vi.
Så det är imorn..
Bamboo tror vi det blir.
Älskar deras jävla mat..Hahah
Kan ju fan knappt sluta äta, så dessa 5 kilona som jag gått ner nu, kommer jag ju gå upp igen imorn.
Men det är det fan värt.
Jag får en helkväll med mina underbara systrar, och fantastisk mat.

Nu ska jag lägga mig o mysa emd Älskade C, för snart börjar Svensk Maffia på tv:n.


Ha en fantastisk kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0