Today!



God morgon gott folk!


Igår fick vi ett dåligt besked, men kanske kan det leda till något bra,
en förändring i våra liv som vi kanske behövt utan att veta om det.

Jaja, nytt är på g iaf. :)

Idag mår jag apa...
Det var s många år sedan sen denna "vän" var o hälsade på mig,
så hela jag är i helt obalans..
Känns jäkla skumt alltså.

Men det stabiliserar sig väl till slut tror jag.. åtminstonde så hoppas jag på det..
Detta kommer ju få mig att bli galen.
Haha

Ska snart gå o lämna trollen på dagis o skola.
Sen är det min tur.


Har kollat klart på alla avsnitt av SoA förutom det sista..
vågar fan inte sätta igång det.
haha..
I det sista jag kollade på så löste sig allting,
alla blev glada och lyckliga.
Så sista avsnittet som är säsongsavslut lär ju fucka upp allt
och då får jag sitta här o vänta till i Oktober på nästa avsnitt.
Och nej, det är inte ok!

räcker väl att jag väntar som en idiot på VD och TB..


nu ska jag dra mg.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0