Bilköp och Zumbadans!



God Morgon!
Ledig dag idag!

Snart är det dags att klä på sig och fixa trollen, så ska vi bort till Tezz och våldgästa dom en sväng innan vi drar oss ner till torget för att handla.


Så har jag köpt Zumba videon nu också.. Hahaha
Så nu SKA Älskade C få iordning på tv:n i det andra rummet, så jag kan stå där och träna varje kväll!
För er som inte testat Zumba,
GÖR DET!
Det är skit kul, och man känner verkligen hur det gör nytta i varenda muskel..
även i muskler man inte ens visste att man hade.. haha

På Onsdag kommer syster S hit och passar barnen en stund åt oss.
Då ska vi nämligen åka och kolla på bil.
Får väl se vad det blir för något när vi åker därifrån..
Valet står mellan Mercedes, Audi och vanlig hederlig Volvo!
Men det beror som sagt på vad vi hittar när vi är där.

Imorn ska vi ut och kolla lite på Bauhaus och Hornbach en sväng.
Får väl se om det är nått roligt där.


Vilka underbara barn jag har..
Lilla S står just nu bakom mig i soffan och borstar mitt hår och sätter upp med olika hårspännen, så jäkla härligt.
B är inne på rummet och sjunger och målar lite. :)
Snart dags att avbryta det lugna och mysiga för att göra oss klara!

Ha en underbar dag gott folk!!


Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0