Utmaning 2

SKRIV 10 SANNINGAR OM DIG SJÄLV
(och utmana sen alla som läser din blogg, berätta om du antagit utmaningen)

*  Jag litar inte på människor lätt, är mer reserverad. Tillit bör man göra sig förtjänt av. Efter att ha blivit bränd så många gånger så måste det vara så ibland.

*  Jag torskar löjligt lätt på en bra serie. Min senaste addiction heter Sons Of Anarchy, fy så jag längtar tills nästa säsong börjar.

*  Jag sörjer fortfarande min morfars bortgång, snart 4 år sedan, och han är fortfarande i mina tankar dagligen och gråten är nära.

*  Jag är lyckligt lottad som delar mitt liv med mitt livs största kärlek, hur många kan efter 9 år säga att de fortfarande är kära i sin sambo? Hur många får efter 9 år fortfarande fjärilar i magen när man ser honom/henne?

*  Fram tills jag fick mina egna barn, ogillade jag barn skarpt.. ville aldrig ha några själv.

*  En av de bästa sakerna jag vet är att sitta och lyssna när någon spelar gitarr och sjunger.

*  Jag tror på Feng shui, reinkarnation, andliga hjälpare/skyddsänglar, en högre makt, karma, kristallers egenskaper, månens trolldom, att allt lever och har en själv, och att allt hänger ihop på ett eller annat vis.

*  Jag har en otroligt kort stubin, när jag blir arg på blir jag riktigt förbannad.. Och det håller i länge.. Jag är inte en person som förlåter om man haft för avsikt att skada eller såra någon jag bryr mig om.

*  Jag är sjukt nöjd med mitt liv just nu, jag har de människor jag vill i det, jag är på väg åt rätt håll både karriärsmässigt och när det gäller personlig utveckling.

*  Jag skulle inte överleva utan musik i mitt liv, och även om jag inte sjunger bra överhuvudtaget, så älskar jag det och sjunger mer än gärna högt när en låt jag gillar kommer.


Så, nu är DU utmanad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0