Ben som spaghetti!



Vilken chock jag fick när jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret..
Det har snöat.. och inte så lite heller.
Helt vitt på backen igen, och träden är snöklädda, så vackert.
Men nu får det vara nog. Nu vill jag ha vår!

Enda fördelen med snön nu är att trädet brevid min balkong är fyllt med snö,
så nu fnns längre ingen insyn när jag byter om..
Haha!

Idag är det ytterligare en vilodag för min del.
Har inte riktigt så ont i benen som jag hade igår eller iförrgår.
Imorn kör jag på´tt igen.

För er som inte vet, så var jag på Bodypump i söndags, och i måndags blev det ett pass thaiboxning.
Mina ben var som spaghetti.
Jag som itne tränat överhuvudtaget på 6 månader..
Men det var skönt ändå.
imorn är det ett pass med Zumba som gäller.


Fö övrigt ska jag bli med hund! :D
Inte på riktigt egentligen, ska passa kompisens hund i en vecka,
han har 4 hundar, varav 3 tikar och den ena tiken löper nu, så jag ska ta hanen så stackarn inte glömmer bort att äta och sånt.
Så han kommer väl till helgen hoppas jag.
Ska bli spännande.


Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag börjar skolan.
Fan va gött!
Få göra något vettigt igen på dagarna.
Hur fan överlever man när man bara går hemma??
Fattar inte hur man kan göra detta månad efter månad...
Jag blir ju galen.

Och nu är det en yrkesutbildning också,
så jag kommer någonstans.
Så måste jag gå till skolan vare dag, inte plugga hemifrån.
Skönt!

Nä.. jag har faktiskt inte så mycket mer att berätta idag faktiskt.

Ha en underbar dag alla mina nära o kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0