Bragdmedalj - Ja tack!



Ja nu har jag varit ute och gjort ärenden.. känns som om jag gått till världens ände och tillbaka..
Och till råga på allt jävla elände så ramlade jag i snön med,
och sträckte ljumsken..

Hur i helvete sträcker man ljumsken då??
Jag borde faktiskt få en bragdmedalj för det konsstycket!


Vart o fixat parkering till N,
hämtat grejor hos Ph, lämnat grejor hos ph..
Köpt frukost till imorn..
Ja fy vad jag har snurrat..

Men nu blir det mys en stund med Älskade C innan det är dags för att
läsa lite ff.. :)
Ja för nu ska jag fanimej läsa..
Älskade C är ju hemma imorn så ikväll kan jag läsa.


Ha en underbar kväll, och sov gott älskade nära o kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0