Brakfest på Lördag, Lilla S fyller 3!



Jag måste skrivit något sjukt intressant de senaste dagarna, för mina sidvisningar skjuter i höjden
som aldrig förr. Men unika läsare är som de brukar..

Vem kan det vara tro??
Som tycker mitt liv är såå intressant.. ;)


Idag har vi ritat och skissat i skolan..
Det är fan inte lätt alltså.
Har ju glömt bort hur man gör.. sist jag målade på detta vis var väl när jag gick i 9:an eller nått,
och det är ju mer än ett decenier sedan..
(fy, nu blev jag illamående.. såå gammal kan jag väl ändå inte vara?)

Me det går väl till slut.
Träning ger färdighet säger dom ju.. så jag får väl tro på det då.


Glömde ju självklart att knäppa kort på skolan så ni får se den framifrån i helhet idag.. men men
det finns fler dagar denna veckan också.
Får väl se till att komma ihåg att göra det imorn bara.

Om inte min stora kille ska vara hemma imorn, han har haft ont i magen idag.. :/
Vet inte om det är hans laktosmage som krånglar eller något annat,
men säger han något imornbitti om att han har ont så får jag vara hemma med honom faktiskt.

Om så blir ska jag passa på att förbereda inför helgen.
Inte nog med att det blir kalas med bull och tårtbak, vi ska även fixa N´s gamla rum,
har ju hämtat våran gamla tv hos mor min, (hon fick ju en ny i julklapp) så vi ska göra spel och data rum därinne.
Så det är en del att göra.

Hade ju varit kul om det var fixat innan helgen,
för då kan de större barnen gå in där och spela tv-spel en stund så de små barnen
får utrymme och lekyta. Utan att behöva bråka med äldre syskon. :)


Idag hade vi trevligt middagssällskap,
Frugan kom hit med sina troll, så vi satt o tjöta lite och hade det lugnt o skönt.
Barnen skötte sigsjälva och var för en gångs skull heeelt sams hela kvällen.
Sen var det middag, och ännu mera tjöt.
Skvaller är ju alltid trevligt, i måttliga doser som med allt annat. ;)

Så tack mi lovley wifie, för sällskapet.


Nää. nu ska jag väl mysa lite med Älskade C,
vi har raddat upp med sweets och dricka och ska slänga på lite Sons Of Anarchy.
Varför har jag missat den serien förut då??

Ha en underbar kväll gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0