Ceasar Milan på MyDog



Tyckte det var oroligt tyst i min tele idag, slängde iväg ett sms till min kära Fru och fick svaret.. haha
Hon hade en heldag med barnen på Disney on Ice.

Igår satt jag hemma hos G och tjötade med henne och hennes man ett bra tag,
hon hade varit på My Dog,
Jag som tjatade på Älskade C att jag ville gå, fast vi inte har tid, men så får jag veta av G att Ceasar Milan
varit där och hållt föredrag..
Gaaaahhh!!
Min stora Idol i gbg, och jag missar honom...
Gissa om jag blev bitter.

Men så fick jag höra att han ska ha ett större föredrag i sthlm i maj, så dit ska jag. :)
Ska ringa min älskade Moster o kolla om jag kan få sova hos henne en natt då,
så ska jag få se honom "in action". :)
Dessutom skulle han då ha med sig hundarna.. Yahoo!!
Daddy är ju avliden, men man kanske kan få se Junior.
Fattar ni vilken grej det här är för mig??

Det är som julafton, fast bättre!


Jaja.. idag ska jag träna lite faktiskt.
Ska med G ner till sportlife på ett pass med bodypump..
Jag lär ju vara helt färdig när jag är klar.. men men
Det kommer nog vara jävla skönt!

Så, nu ska jag ta min lilla son och dra mig till ica för att handla lite.
Ha en riktigt bra dag!!


Puss o Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Blev också lite sne när jag såg att det Cm var i huset bredvid och inga tickets hade man.. Hade bara velat se honom =D...



Puss å kram

2011-01-09 @ 18:11:57
Postat av: xstasia

Åker gärna med upp t sthlm i Maj.

Men isf vill jag stanna i mer än 1 natt.

hade vart kul om vi kunde gå ut eller nåt.

Kan fixa eget ställe att sova på.

2011-01-10 @ 20:35:29
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0