Dag 26 - Mina rädslor

Först av allt så är jag löjligt rädd för havet och alla dess hemska djur..

En bild av en val an få mig att gråta av rädsla, en rocka.. ahh.. jag ryser av bara tanken.. en muräna.. japp, där får jag mardrömmar i veckor.. FY!!!

Jag är rädd att förlora mina barn i någon hemsk olycka, därav min hönsiga mammastil.
Min egen död är jag allt annat än rädd för, men det är för att jag VET att jag kommer leva tills jag är närmare 90 år gammal, och då har jag ju levt mitt liv.. då kommer mormor o morfar och möter mig igen.. :)


Jag har faktiskt inte så många rädslor i livet.. men de jag har äcker o blir över faktiskt..
Ororn för mina barns välmående är jobbig som attan.. jag får panik om de ramlar och slår sig, och Gud förbjude om de börjar blöda..

Den oron är så hemsk för mig, att jag faktiskt varit på väg att gå in i väggen.. Därför kommer jag aldrig att skaffa fler barn.
det är också därför jag önskar sterelisera mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0