Dag 29 - Det här ska jag bli när jag blir stor.

För det första så hoppas jag ju på att jag inte blir större.. lite mindre hade inte skadat dock.. men det är ett helt annat ämne.


Jag har nått rätt så mycket av mina mål på den här punkten.
Mina barn är väluppfostrade, snälla människor som visar omtanke, hänsyn och vänlighet mot andra levande varelser.

Jag står på egna ben, följer drömmar och försöker ständigt förbättra mitt egna jag.

Så det är väl yrkesmässigt jag är lite vilsen ännu bara..
Där är önskningarna många och vilt spridda.

* Inredningsarkitekt
* Hundpsykolog
* Jurist
* Snickare

Ja lite allt möjligt.. man vet aldrig vad det blir, mest för att jag ännu inte själv vet vad jag vill här..
Den som lever får väl se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0