Hos Ph o plockar



Sitter hos ph, har plockat undan det mesta nu, bara lite småsaker kvar..
gubbarna har gått ner till källaren för att slänga in allt som ska kastas i containern när den väl kommer till våren..

Snart är allt klart för N att flytta in..
Gott för honom att få ett ställe han kan kalla sitt eget.

Hade varit fräckt om han hade sökt den lgh som jag ville ha annars, men han tyckte inte det var en bra idé.. haha


Imorn ska jag hem till Kära M, hon har lovat Älskade C lite äpple paj med, haha,
får väl hoppas att det blir bättre än förra gången hon skulle bjuda på det. :)
N får väl också följa med o äta lite paj tror jag.


Sen då.. hm..

Jag har egentligen itne såå mycket att skriva, men jag har inget kvar jag kan göra här heller...
orkar ju inte bära allt de ska ha ner till källaren, så jag bara sitter o glor om jag inte sitter här.


Sen kan jag ju tydligen inte skriva allt här heller...
så, mycket mer än så här kan jag itne skriva just nu..
Allt läses av folk so inte har med mitt liv att göra... :/

Kommer snart med en ny blogg, som bara vissa får adress till.
Den är nämligen inte till för alla..


 

Kommentarer
Postat av: Carina

e den nya bloggen för mig oxå? kram

2011-01-06 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0