I belong here!



Jag känenr mig inte riktigt hemma i den andra bloggen.. tyvärr.. så det får fortsätta här istället..
Som vanligt.. haha

Har väldigt svårt att överge denna blogg..
Här finns ju allt..
Här har jag skrivit om alla mina upp o nedgånger under de 2 snart 3 sista åren.
Så nä, jag får minsann hålla mig till min "bebis".
Haha


Idag ska det storstädas här hemma, sen ska jag ner till torget o möta min Älskade Fru, får se om Älskade C får sluta tidigare idag också, för då kommer han ner med.
Det är ju trotts allt minusgrader ute, så det är ju inte så mycket de kan göra.

Nä, nu har jag inte tid för detta mer.. nu blir det städning och hög musik!!

Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0