Inspirationen kommer tillbaka!



Kom hem från Kära M för ett tag sen, fan va gött det är att hon är tillbaka..

Och som om något magiskt följer denna människa, så kom min inspiration till allt möjligt tillbaka
som på beställning, bara hon gjort sin adressändring.
Så nu jävlar ska det fixas här hemma.

Ska börja senast i februari, och bör vara klar med 90% innan sommaren.. fan va skönt.

Och med lite idéhjälp från frun så tror jag det kommer bli dunder bra och snyggt.

Ska börja med att bygga mig en skohylla själv, japp, ni läste rätt.. haha
Lägger upp bilder när det är klart.

Imorn ska jag iväg och fixa med min kommande op, eller ja,
fråga lite om den, och sen få remissen till nästa anhalt som jag ska måste göra klart
innan op blir ett faktum.. Hoppas även det är klart till sommaren.

Sen ska jag börja lägga undan pengar varje månad till min tatoo..
nu har jag ju bestämt mig helt o hållet vad det ska bli, och vad det ska stå.
Har jag tur räcker det så den är klar till sommaren, men troligen kommer jag få vänta tills i vinter.
Den lilla tatoon kan komma att bli klar nu i vår,
den med pojkarnas namn.

Nä, nu ska jag kolla lite på grejorna jag behöver för att bygga min egna skohylla.


Ha det underbart gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer och hjälper dig när du vill, det vet du!

kramar

2011-01-05 @ 14:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0