Jag <3 Karma. Karma <3 Mig!



Jag ÄLSKAR Karma!
Fan va glad jag blir.

Jag har fan vunnit pengar!! *Yahoo!!*
Så nu blir det till att åka och köpa nya möbler för Älskade C.
Ja, för jag är ju alldeles för svag för att bära.. :)

Så ska Älskade C få sina grejjor han önskat sig så länge med.
Heeelt lovley!
Jag kan väldigt gärna vänja mig vid detta faktiskt! Haha

Men nu snart är det dags att promenera ner till torget.
Jag och Älskade C ska möta upp frun och ta en fika och shoppa lite.


Did I mention that I love my life just the way it is?

Solen lyser idag med, ännu en anledning till att vara lycklig.

Livet leker och på måndag är början till mitt nya liv.
Skolan kör igång, och allt börjar flyta på!

Japp..
Happyness is my middle name, specially today!

Ha en underbar dag allesammans!
Det ska jag ha!


Puss o Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0