Jag lider!



Jag är i olidligt lidande.
Jag har fått tandvärk... :/
Inte ens riktig tandvärk som man kan gå till tandläkaren o fixa, utan någon annan jävla skit.
En popcorns bit har kilat sig ner mellan tand o tandkött, och nu är hela min vänstra sida ur funktion..
Helvete vad ont det gör.


Idag jobbar Älskade C igen..
Stackarn ska skotta snö från en massa tak, dels så det inte rasar ner på folk, och dels för att det inte ska bli som förra året, när otaliga skolor och företag fick sina tak inramlandes pga snötyngden.

Hade tänkt att gå ner till torget o shoppa lite idag, men vi får väl se hur det blir med den saken..
Vill ha med mig Älskade C då ju..

Jag är så förbannat trött att jag knappt orkar tänka.. och allt pga den där förbannade inflamationen..
Så, nu ska jag lägga mig på soffan brevid mina underbara pojkar, och vila.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0