Kärlek och besök!



Snat dags att börja städa här hemma..
Behöver verkligen göra det.. har ju legat på latsidan i några dagar nu.
Och så får vi ju besök idag, så då kanske det är lite trevligare om det ser ok ut här hemma!

Kära M kommer förbi med sina trollungar, och så kommer DrDeff o Manda.
Älskade C och DrDeff ska spela lite final fantasy! Antar att de kommer sitta hela dagen och hela kvällen, haha
det är fortfarande som små pojkar när det gäller det spelet.

Ska nog ner till torget också när jag städat klart.. måste köpa lite hårfärg..
Har världens fulaste och största utväxt nu, så det är ju faktiskt dags.


Hade ett samtal med Ph igår som fick mig o börja tänka på ett helt annat vis
än vad jag är van vid.
Han sa en jäkla massa bra saker, som stämmer, även om jag inte vill att de ska göra det.
Vill ju inte tro ont om folk, vill inte att de elaka sakerna ska vara sanna, man som han sa,
ibland måste man bara se förbi allt annat, och se sanningen.
Se vad folk faktiskt verkligen går för.
Det är bara så svårt, när man stått någon så nära i så otroligt många år.


Om 3 månader har jag och Älskade C varit tillsammans i 9 år..
Förstår ni hur länge det är??
9 hela år!
Om ett år vill jag gifta mig.. :)
Får väl se hur det går med den biten, haha.. ska ju få in honom i en kyrka också.
Det är ju inte det lättaste kan jag tala om.
Sen tror han ju inte på äktenskap heller, så vi får väl se om jag får min vilja fram eller inte.
Iofs har jag en förmåga att faktiskt få som jag vill oftast..
Haha, det måste vara för att han älskar mig så otroligt!

Finns ju inte på kartan att han hade stått ut med allt som varit, mina graviditeter och pms problem,
eller att han gett mig allt jag vill ha, om han inte älskar mig så förbaskat.

Ibland är det viktigt att tänka på alla de där småsakerna som han faktiskt gör för mig,
som kanske ingen annan ser,
men som är ett så tydligt kärleksbevis.
Speciellt om man som jag har dåligt självförtroende..
Då kan de små tankestunderna få hela min vecka att bli så enormt mycket lättare.

Han är mitt livs kärlek!
Och en dag när vi är väldigt gamla och sitter i varsin gungstol framför brasan i våt lilla hus i Hansjö,
ska jag tala om för honom hur livsviktig han faktiskt är och har varit för mig.
Han är ju en sån där "macho-man" som man inte kan tala om sånt för nu.. :)
Då skulle han bli helknasig.. haha
Men han vet iaf att jag älskar honom obegränsat och nästintill villkorslöst.
Han är min kung!

Nä.. nu ska jag hjälpa honom att städa här hemma, för dte har han redan börjat med!


Ha en alldeles underbar dag!

Ta han dom varandra!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade detta =) lät som nått för oss eller!? haha



http://www.allabokklubbar.nu/nocturne/?utm_content=dreamseed.nu&utm_source=Affelix&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=HA-Nocturne-SE

2011-01-08 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0