R.I.P.



Vi har gått igenom så många år tillsammans.
Både bra tider och tråkiga tider.

Vi har varit osams,
och vi har varit bästa vänner.
Ibland har jag brännt dig med tändare när du inte samarbetat med mig,
ibland var det som om vi aldrig gjort annat än att samarbetat.

Jag kunde alltid lita på att du fanns där.
Du var bättre än alla andra.

Du var alltid skarp och färgstark.

Du höjde min självkänsla när den var på botten,
du gjorde mig vackrare än någonsin.
I 12 år hängde vi med varandra i vått o torrt.

Det kommer aldrig att finnas någon som du,
bara tanken på att leta efter någon annan får det att bildas en klump i magen på mig.

Men nu har du lämnat in.
Tack för de fina åren jag fick med dig.
Du kommer alltid vara saknad.

Den sista tiden vi fick tillsammans var endast fyllt med glädje och samarbete.

Tack min Älskade KAJAL!

Nu vilar du i min papperskorg,
och kommer aldrig mer få se dagens ljus!


R.I.P.
Min Kajal penna.

Som jag inte ens kommer ihåg märket på,
det vässades bort för måååånga år sedan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha.. Du är det roligaste som finns!!

2011-01-21 @ 16:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0