Smärta... Riktig jävla skit smärta!



I´m still in pain..

Fy va ont jag har..
Ok, frånomed idag ska jag ALDRIG mer äta popcorn, iaf inte sånna som man gör själv.. för de är värst.
Ska aldrig mer råka ut för den här skiten..

Mina barn har varit helt fantastiska idag.
De har låtit mig ligga på soffan o vila, medans de lekt med varandra, hur snällt som helst.
Inga tjafs och inga bråk.
Underbart!

Sen kom Lilla S och la sig brevid mig, så somnade vi tillsammans en stund framför tv:n, och B satt helt inne i nått program.

Lilla S har önskat pizza till middag idag, och med tanke på mitt fysiska tillstånd låter det som en
fantastiskt idé, så nu ska bara Älskade C bli klar i dushen
så ska vi köpa mat.
Käka framför tv:n o spela spel hela familjen hela kvällen!
Bara ha en lugn mys kväll!

Nää. nu ska jag se om jag ska gå o handla lite pizza..

Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0