Träning o Kalas



Nyss kommit från MRL på sportlife.
Fan va duktig jag är..
Min rumpa kommer ju ha en egen vilja imorn, det är ju en sak som är helt säker.
Annars var det kul,
dock inte lika roligt som Zumban.

Tror inte MRL är något som jag kommer fortsätta med faktiskt.
Men man vet aldrig.
Sen eftersom att jag fick ett sånt fint lyft i min plånbok helt oplanerat,
så ska jag faktiskt ta och skaffa mig ett gymkort på måndag eller tisdag.
Sen blir det träning minst 2-3ggr i veckan.

Älskade C måste ju också få tid att träna, så det kan inte bli oftare.


För övrigt så fyller min älskade lilla skitunge 3 år nästa fredag.



Så nu är inbjudningarna skickade,
och svaren har kommit.
Så det är skönt, nu vet vi hur mycket tårta och bak det ska fixas under veckan.
Känns jätte konstigt att han fylelr 3.

Stora killen.
Har han verkligen bara varit i mitt liv i 3 år??
Känns som alltid.


På tisdag ska jag iväg och fixa mina naglar med.
Ska bli gött att få det gjort igen på riktigt.

Har dock inte bestämmt mig riktigt för färg osv, men det kommer väl.
Kanske ska dit i helgen och kolla, så jag vet vad som finns.
Vi får se.

Älskade C skulle ju åkt o hämtat vårt nya köksbord idag, men vi hittade ingen bil med krok.
Så jag ska fiska efter en sån imorn, och fjäska som aldrig förr
för honom, så kanske jag får det då..
Haha
Hade ju varit skönt att ha hemma till kalaset mena jag.


Nä, nu ska jag snart dra mig till affären med bästaste grannen och köpa förfriskningar.
En fredags kväll utan något gott går ju inte.. ;)

Med tanke på att jag nyss tränat får det väl bli nötter eller nått sånt..
Haha!


Ha en underbar Fredag och helg gott folk!!



Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0