Nyrshelgen.. So far!



I Torsdags var vi ju på middag, så jävla god mat.
Det var Älskade C´s jobb som sponsrade ett lopp, och därför fick man komma dit och käka lite,
för att sedan gå ut när "vårt" lopp varit, och lämna över priser till den vinnande kusken.

Jävligt trevligt, härligt folk som var där,
och som sagt, så jävla god mat.

Så spelade vi lite på några lopp med, alla som var där, men vi vann inget, tyvärr..
Haha, kanske skulle frågat Malin vilka hästar jag skulle satsa på. Träffade ju henne där.
Så jäkla komiskt egentligen.

Jag kom på att hennes man brukar köra på åby på tisdagar och torsdagar,
så jag började kolla efter hans namn, och jodå.. där var han, en av kuskarna i första loppet.
Så jag ringer mamma snabbt som fan, ber henne kolla Malins numemr på hitta.se.. men nädå, det finns för många så jag fick ringa hem till Malins mamma.
Panikprata med henne, fick numret och skulle hinna ringa innan mannen åkte ut på banan med hästen..

Hann inte, men hon såg mitt mess senare så hon ringde.. :)
4 år sen vi sågs ungefär, så det var jäkla kul att träffa henne igen..
Nu SKA vi fanimej försöka skärpa oss med kontakten.

Får väl åka upp till dom i vår när de fått flytta in i huset, så iv kan hälsa på dom.. :)

Så jag gillar åby.. Haha!
Jupp jupp, jag känner folk överallt jag.. haha

Var faktiskt lika trevligt förra gången jag var där, fast då var jag ju gravid med Lilla S, och nådda knappt fram till bordet.
Älskade kusinen var med också som Skånings "dejt", så de fick vara med på tv:n :D För varken jag eller Älskade C gillar det där med kameror.


Igår var det ju Nyårsafton.

Då började vi kvällen med att sitta här och käka lite tacos!
Lugnt o sansat, sen spelade vi tp till 23:20 ungefär.
Ja många timmar flyger iväg när man spelar det.

Sen gick vi ner till tjockis.
Min Älskade Mamma, som egentligen skulle med, stannade här hemma med barnen.
Vi hade tänkt väcka dom och ta med dom, så de skulle fått se raketerna,
men hon tyckte det var elakt, så hon stannade hemma.

Så vi gick till krösebacken, men på vägen mötte vi upp mina
systrar och deras vänner.
Blev väldigt stolt, för mina systrar och deras vän N var nyktra, ordentliga och kunde uppföra sig.
Syster N´s pojkvän var inget av det, och fick sig lite utskällningar pga just det..
Av min syster N.

Här kommer några bilder från kvällen:
(Ska kolla med louice också så jag kan få de hon tog på mig och Älskade C. :) )

  

  

 
 

  

Och nu kommer snart min älskade kusin, så nu ska vi göra oss anständiga här hemma. :)

Så mina vänner,
hoppas ni får ett riktigt gott nytt år, fyllt med lycka, välgång och massor med kärlek!

Må Väl!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0