My phone is back!



Yahoo!!!
Min telefon har kommit tillbaka..
Fan va gött.
Nu slipper jag den där äckliga touch-skiten jag varit tvungen att springa runt med.

Nu väntar jag då bara på mitt nya telefonnummer, eller ja, sim-kortet, så är det helt klart.

Ja, jag har en mycket speciell relation till min mobiltelefon, jag älskar den nått offantligt.
Beror nog mest på att jag önskat mig just den telen så pass länge innan jag fick den
av min Älskade C.
Den är liksom hur grym som helst.
Nä, jag helt enkelt älskar den!


Idag har jag mailat med Amber,
fan va kul.
Äntligen fick jag tag på henne.
Fick ju lov att gå genom hennes pappa ett tag, men nu behöver jag inte det.
Så hädanefter kan det kanske komma att bli så att mina statusar på fb är skrivna på engelska,
och ibland även här. Just för att hon också ska kunna läsa!

Nä, nu skaj ag börja göra lite mat till pojkarna.
Sen kommer älsklingen hem, och då ska vi mysa till Sons of Anarchy! :)


Må väl!!

Kommentarer
Postat av: Xstasia

Du kan ju sätta in en widget här på bloggen som översätter texten till det språk läsaren vill.

Tror den använder sig av googletranslate. Den är inte perfekt. men funkar hyfsat bra :)

kan kolla med min kusin vart hon hittade koderna för den. och hur man gör.

Kramar

2011-02-02 @ 12:48:34
URL: http://xstasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0