a small update!



Tjohoo!!
Drog ner till torget förut en sväng med Fru H, och köpte mig ett linne som jag såg när jag var hos läkaren med Lilla S förra veckan.. :) Tycker det är riktigt snyggt!

Snart är det dags att bada och fixa ungarna för kvällen, så kommer Ni hit och passar dom medans jag, Älskade C och härliga vänner drar oss ner till havet för ett härligt kvällsdopp innan det blir dags för kvällens film.

Imorn ska jag hjälpa mamma att flytta lite grejjor.. *pust*
tungt, men det blir kul när det är klart, en lgh som hon komemr trivas i, bra område,
och framför allt en fin lgh.. !! :D

Här hemma har det hänt grejjor också.. målat om hela hallen, och ordnat där.
(Tack för hjälpen N och Hed)
Fixat Lilla S´s rum, och vårt sovrum.
B´s rum blev ju klart för någon vecka sen.
Nu fattas bara en ny tv till Lilla S, tapetsering i vårt sovrum, och några drag med penseln i hallen på ett ställe så är det klart sen.. då kör vi på nästa projekt.. Köket.. :)

Får väl se när det hela blir klart.. hade ju deadline förut att allt skulle vara klart till sommaren.. gick sådär kan vi väl säga..  Jaja.. det kommer det kommer..
varför stressa liksom?!?! :)


Nä, nu ska jag packa badväskan.

Puss på er mina goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0