Barnbus och Våghalsar!





Förhoppningsvis ska vi titta på Svingelskogen idag med barnen!!!
Fan va kul!
Jag älskade Svingelskogen när jag var liten, så det ska bli roligt att se dom tillsammans med mina egna troll, hoppas de blir lika trollbundna som jag var av teatern! :)

Igår tog jag och Kicki en sväng till borås med barnen och badade på badhuset där.
Fan va roligt det var för barnen!
Och va stolt jag blir över min stora älskling,
trotts att han har en mamma som är världens största mes, så klarade han sig hur bra som helst.
Han var ju inte rädd!!:D
Mitt hjärta!

Och den lilla pruttungen som brukar sky vatten som pesten i vanliga fall blev helt lyrisk av vatten rutshkanan, så den åkte vi.. mer än 2 ggr vill jag lova.. hahaha
Ja det var verkligen en heldag full med skoj för dom små!

Försökte lära B att simma, men han förstår inte riktigt rörelsen med fötterna,
så jag ska ta med honom en dag till badhuset, utan Lilla S, och lära honom riktigt. :)

Nä, nu ska jag ringa o få biljetterna bekräftade till Svingelskogen!!

Ha en underbar helg! För det ska vi ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0