flytt o flyttstäd.



Sådär, Då blev Mamma flyttad till sin nya lgh igår.
Härligt!

Och efter att ha umgåtts med 2 mostrar o en morbror hela dagen igår har jag kommit på en sak.
Fan va lyckligt lottad jag är!!
Jag har världens bästa familj/släkt!
Älskar dom så fruktansvärt mycket!


Så idag blir det till att gå ner till torget o köpa en ny bh, för min gick sönder förut.. :(
Och efter det ska jag kolla om Syster N vill följa med mig till mammas gamla lgh och städa rent den, innan nycklarna ska lämnas in.

Och nu planeras det litegrann här.. :)
Nästa år smäller det på!
Fan va roligt!
Ja, idag, som de flesta andra dagarna, är jag lycklig.
Mitt liv är underbart,
med de bästa människorna i det.


Så där..
Nu ska jag göra mig iordning! :)


Ha det så gott älskade nära o kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0